Sign in to course
Fysioterapiapalvelut asiakaslähtöisemmiksi (palvelumuotoilun työpajakoulutus)
Keskeinen sisältö:
• Palvelumuotoilu ja asiakaslähtöisyys
• Asiakaskokemus ja palvelupolut
• Asiakasprofiilit ja asiakasymmärrys
• Tuotteistaminen ja tarinallistaminen
Yrittäjä saa yleisen ymmärryksen asiakaslähtöisestä tavasta toimia ja ymmärtää palvelumuotoilun periaatteen. Lisäksi osallistuja pysähtyy katsomaan omia palveluitaan tuotteistuksen näkökulmasta ja saa ideoita palveluiden kehittämiseen.
• Palvelumuotoilu ja asiakaslähtöisyys
• Asiakaskokemus ja palvelupolut
• Asiakasprofiilit ja asiakasymmärrys
• Tuotteistaminen ja tarinallistaminen
Yrittäjä saa yleisen ymmärryksen asiakaslähtöisestä tavasta toimia ja ymmärtää palvelumuotoilun periaatteen. Lisäksi osallistuja pysähtyy katsomaan omia palveluitaan tuotteistuksen näkökulmasta ja saa ideoita palveluiden kehittämiseen.